mac'lerin hiç ama hiçbirşeyini önermem ben. evdeki hersey apple. rezilliğin önde gideni...

hele bir arıza çıkartmaya görsün. koca 27" bilgisayarı ekran kartı yüzünden çöpe attım ben.