Konu
10 sene sonra merhaba :)
04-08-2025, 19:32:36
#38
uPala
salihturker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10 Sene önce metin2 de dolunay düşürmeye çalışıyodum. Güzel günlerdi. Hoşgeldiniz hocam
Aynen çok iyi günlerdi hocam, teşekkürler ederim sağolun🙏
Clipton adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hoşgeldiniz hocam
Hoşbuldum Sağolun hocam teşekkürler
Serhat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hoş geldiniz hocam.
Hoşbuldum hocam teşekkür ederim