Nevayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taban tasarımını beğenmedim hocam. Farklı bir şey ortaya çıkaralım diye saçma sapan bir tasarım ortaya çıkarmışlar. Tabii zevk meselesi. Belki sizin hoşunuza gitmiştir.
Aslında tasarımına çok takılmadım çünkü Ürünün kalitesi ve konforunu iyice araştırdım ayak rahatlığı icin en mantıklı buna baktım chat gpt ye sordum biraz da 😀