Hocam 41-41,5 giyiyorsanız ben salomon speedcross model ayakkabısını aldım fakat 1 kere zor giydim cok sıktı isterseniz size türkiyeye geldiğimde kargolarım ödemeyi ürün elinize ulaşınca verirsiniz. Kutusu vs yok.

https://amzn.asia/d/6P4RqkD