Başlığı görür görmez kesin eğitimlerden bahsediyor dedim. Daha önce başka bir konuda da dile getirmiştim. R10'da satılan eğitimlerin moderatör onayından geçmesi şart oldu artık. Yönetimin bu işe acilen el atması lazım. Zira satılan 10 eğitimin 9'u çöp. Bu şekilde devam ederse forumun prestiji sarsılacak.

Edit: Arkadaşım yurtdışındaki forumlarda bu tarz konular açtığı zaman yeri geliyor bir ay bekliyor. Önce moderatör inceliyor, akabinde birkaç üyeye incelemesi için hediye ediliyor, herkesin onayından geçerse konu aktif oluyor.