Küçük bir eleştiri yaptıktan sonra tavsiye vereceğim. Bu bölümlerin tamamı çöp, bir insan bu bölümlerden mezun olduktan sonra memur hayalleri kurmamalı. Ama ülkemizde adaletsiz bir sistem var, adam X bölümünden 90 puanla açıkta kalırken Y bölümünden 55 puanla memur olabiliyor.

Her neyse amacım sizi yermek değil yanlış anlamayın. Acil durum ve afet yönetimi ile sosyal hizmetler bölümü KPSS için en mantıklı iki bölüm görünüyor. Yerinizde olsam bir devlet üniversitesinde "Sosyal Güvenlik" bölümü okurdum. Yerleşme puanları çok düşük ve atamaları iyi. Bazı işlerde acele etmemek gerek.

Başarılar dilerim.