Merhaba, 2 yıllık önlisans mezunuyum ve KPSS den düzgün bir atama yok bunun için. Bilen abilerime kardeşlerime bir sorum var. Açıktan bir üniversite okumak istiyorum ve bitirdiğimde KPSS den bilgisayar başında iş yapabileceğim bir devlet kurumuna atanmak istiyorum. En mantıklı bölüm hangisi olurdu

Bölümleri bilmeyenler için şöyle;