claude ai yapay zeka cok pahalı o yüzden başka şekilde yardımcı olabilecek varmı daha önce kullandım fakat böyle panel şeklide tek tek vardı doldu deyip atıyordu böyle bişey istemiyorum
için yardımcı olabilecek varmı api yada vs. bişey fark etmez kullanımda bana sıkıntı cıkarmasın yeter daha önce hiç api kullanmadım yardımlarını bekliyorum .

wa.me/+905437239555