En maliyesiz şekilde;
1- Evdeki bir bilgisayara Proxmox kurup locallden bağlan.
2- Promox üzerinden bir tane debian 12CT oluştur.
3- Oluşturduğun CT'ye CasaOS kurup uygulamalar alanından E-posta Serveri kur.
4- Ağ yapılandırmasını yapmayı sakın unutma yoksa internete çıkamazsın.
5- Verilerin çok önemli değilse CF Tunnel kurup her yerden erişim sağlayabilirsin, önemliyse sadece lokal olarak kullanabilirsin.
6- İşlemin bitiğinde sunucuyu kapatabilir işin olduğunda açıp kullanabilirsin.