ALLAH cc yardımcınız olsun. Salih ve Saliha evlatlar nasip etsin.

Cetinkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam hocam, ilaç raporu cikartmak için gerekli şartları karşılıyoruz fakat rapor cikartmak 3-4 ay bazen 6 ayı bulabiliyor. Bu yüzden tedavisi tamamlanmış kişilerden satinalmak daha uyguna geliyor. Bu kisilerde genelde rapor fiyatı parasına veya bir miktar daha az fiyata veriyor.


Selam hocam, bu ilk denememiz değil 3. Tüp bebek denemesi olacak. Yaklaşık 2 yıldır bu sürecin içindeyiz, ben ameliyat dahi oldum fakat çözüm olmadı bu yüzden tüp Bebek deniyoruz.