@Netkreatif; ciddi anlamda kaliteli firmadır uzun yıllardır bende kullanıyorum ve herhangı bır sorun veya problemle karşılaşmadım aksıne fazlasıyla destek ve istenilen herşeyi yapıyorlar reseller kullanmaktayım ve ne yaparsam yapayım hangı projelerım olsun hepsi çok rahat calısıyor hız ve performans olarak cok ciddi anlamda kaliteli çok tesekkur ederız degerlı hızmetlerı bıze verdıklerı ıcın 1 kere bile sorun yaşamadım