Dünden beri foruma bir yerden çok kalitesiz bir kitle geldi sanırım, adamlarla iki saat işi almak için hizmeti tanıtıp sohbet ediyoruz,

Eve geçeyim yazıcam
Yarın gün içinde yazıcam
Bir saat içinde yazıcam
Ortağıma sorup yazıcam (60 liraya kanva alacak)

Hani bide pazarlık yapıp öyle gidiyorlar harbiden delirmelik, dünden beri yazan 3 müşteri de aynısını yaptı, iş var ama para yok
Kardeşim ödeme yapacak durumun yoksa neden oyalıyosun ki