Air günlük kullanım için ideal. Kanva türü uygulamalar kullanıyorsan air alabilirsin. Fakat adobe girecekse işe pro almanı tavsiye ederim. Aynı ikilemde kalmıştım fanı olmasın ya ne olacak ki diyip air alacaktım az kalsın ama kavurucu yaz sıcaklarında neden air almadığımı çok iyi anladım. Hayırlı olsun şimdiden.