bannedservices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ara çok glycon konusu görüyorum glycon eskimedimi artık bir ara scriptleri pub forumlarda geziyordu
v1 pek kullanılmıyor hocam servis fiyatlarını oto güncelleme falan yok ondan dolasıyla.