KrmnSmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Rusya'da 10 yili geckin bir sure yasadim. Ruscam iyi ve Rus sehirlerini iyi bilirim.
Rusya'da maasli calismaktan cok kendi isinizi yapmanizi oneririm. Yani her is de tutacak diye birsey yok maalesef.
Ama dil bilmeden Rusya icinde olanaklar cok zor.
evet abi. Lakin şuanda maaşlar iyi. Genellikle 120-150.000 civarında alıyorlar insanlar. e karı koca çalışan zaten 100 e de çalışsa çok rahat geçinebiliyor, arabasını alabiliyor. Ama dediğiniz gibi ticaret yapılacak yer gerçekten.
Dil konusunda da katılıyorum abi (: En yakın örnek kendimi gösterebilirim.