Ben Rusya'da 10 yili geckin bir sure yasadim. Ruscam iyi ve Rus sehirlerini iyi bilirim.
Rusya'da maasli calismaktan cok kendi isinizi yapmanizi oneririm. Yani her is de tutacak diye birsey yok maalesef.
Ama dil bilmeden Rusya icinde olanaklar cok zor.