Merhaba dostlar bu ilişkide ki sorunlar artık buraya konu açmaya kadar getirdi beni kısa ve net bir sorum var
bir kızın erkek arkadaşına para karşılığında bir eşyayı satın alıp erkek arkadaşına vermesi bunu hediye yapar mı ?
bu hediye değil midir ben mi yanlışım ?
hediye olması için ne gerekiyor
Soruyu anlamadım acarmisin