Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
youtube music gayet başarılı ve daha ucuz. spotify kullanımının bi avantajı yok bana göre çoğu insanın da ben özentilikten kullandığını düşünüyorum apple kullanan bazı kesim hava olsun diye kullanıyor ya aynen öyle


İkisini de ayrı kullanıyorum, Spotify'ın mobilini hiç beğenmedim sürekli ileri geri kısıtlıyor ama PC'deki windows uygulaması bence YouTube'a göre reklam sayısı az. Tabii dediğiniz gibi kişiden kişiye değişen bir şey. Bu tür dolaylı yollardan çözümü olan uygulamalara da para vermeyi çok mantıklı bulmayan biriyim çünkü o kadar çok şeye para vermek gerekiyor, küçük rakamlar olmalarına rağmen toplamda çok büyük rakamlar ediyor.



Dipnot : Ne youtube nede spotify aylık ücret ödemiyorum ücretsiz sürümlerini kullanıyorum.