Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eminevim vs gibi yerler var bi araştırın isterseniz araç ihtiyacsa tabiki, eğer değilse altın olarak kalsın altın zarar ettirmez ilerde üstüne koya koya inşallah bi daire alabilcek para olur
hocam araştırdım yani eminevimdeki benim ödeyebileceğim bütçelere ev yok açıkcası daha yüksek araba için belki olabilir

Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yıl önce altın birikimim vardı, altın da yükselmişti, dedim bu altın daha ne kadar yükselecek altının %30 unu falan sattım biraz da nakit vardı araba aldım.
bu 1 yılda altın daha da arttı, araba fiyatları pek değişmedi, arttı ama çok da değil. yani vesselam ben o altınları satmasam elimdeki aracın daha iyisini alabilirdim.
ama bu süreçde söförlüğüm daha da arttı görmediğim bilmediğim yerleri gezme şansım oldu hastalık vs durumları oldu araç kurtarıcımız oldu.

benim hikayeme göre senin tercihin ne olursa onu yap
sonuçta 2 senaryoda da çok mutsuz olmuyor insan.
bende yılbaşına kadar biraz daha bekleyip üstüne koyup daha mı yüksek alsam diye düşünüyorum açıkcası ama piyasa ne olur bilmiyorum tabi

Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben altın bozdum 2 yıl önce şuan 700 bin TL zararım var şimdi arabayı satıp fuzuleve yazılıp araba alacam inşallah
hocam fuzul ev 1milyon için şubatta kesin ödemeli bir teklif sunuyor ama bilemedim şubata kadar kenara para atsam oraya ödeyeceğim paraya 70bin katılım ücreti de istedi onuda atsam kenara altın olarak şubata zaten belki 1 milyon olur