1 yıl önce altın birikimim vardı, altın da yükselmişti, dedim bu altın daha ne kadar yükselecek altının %30 unu falan sattım biraz da nakit vardı araba aldım.
bu 1 yılda altın daha da arttı, araba fiyatları pek değişmedi, arttı ama çok da değil. yani vesselam ben o altınları satmasam elimdeki aracın daha iyisini alabilirdim.
ama bu süreçde söförlüğüm daha da arttı görmediğim bilmediğim yerleri gezme şansım oldu hastalık vs durumları oldu araç kurtarıcımız oldu.
benim hikayeme göre senin tercihin ne olursa onu yap

sonuçta 2 senaryoda da çok mutsuz olmuyor insan.