2008 yılında büyük bir ilgi ile başladığım bir bölüm fakat finalde yani işin sonunda kaç yıldan belli bir türlü istediğim yere gelemeyeyip KPSS girsem bile ciddi puanlar almanı gerektiren bir bölüm bir sefer en Komigi bilgisayar işletmeni sertifikası olan herkes senin memurluk olarak kazandigin bölüm kodlarina kafadan giriyor pişmanmiyim.evet bana soracak olursan gibi olarak yap ama bölüm olarak sakın okuma onu kapalı bı bölüm..