Geçtiğimiz hafta biri konu açmıştı livu'da ucuza coins satıyorum diye,mesaj attım kendisi bana WhatsApp'tan yazdı. Neyse e book şeklinde formül vereceğini söyledi, pek inandırıcı gelmedi ama çok ucuz olduğu için ( 150 TL ) hadi alayım dedim. Livu'yu da çok kullanmıyorum ama bilgim olur dedim

Neyse işlemi yaptık arkadaş bana sağolsun gönderdi bilgiyi. Yalnız bunun hiçbir faydalı yanı yok, benimde bildiğim formül ile alınıyor üstelik tek seferlik alınıyor ve uğraştırıyor 🤦🏻Kısaca dolaylı yoldan dolandırıldım 😂 Üstüne üstlük Adam benden bir de pozitif ticaret puanı istiyor. Neymiş sürekli yeni Livu hesabı açar ve ajanslara o hesabı satarak Para kazanırmışım