YouTube'dan aylık 250 bin TL kazanıyor ama 100 TL ye eğitim satıyor. Tabikide satsın lafimiz yok neden daha çok kazanmasınki bende 4 gün uğraştım eğitimi çektim aylık 15 k kazandırmış ihaleyle (videolu eğitim) ama be güzel kardeşim o kadar değerli bir eğitimi neden 100 liraya verirsin ben bunda birşey ararim iste. 3 senedir duruyor iki video izledim bı daha açmadım. Ama genel olarak eğitim satmak iyi kandirmadigin sürece bilgilerin sağlamsa verdiğin milleti kandirmiyorsan bir egitim çekiyorsun ömür boyu satıyorsun çizgimiz bozmadan ben çekmeye devam edeceğim. Şimdi web tasarım eğitimi çekeceğim biliyorum çünkü neden bildigimi ogretmeyimki.
bu eğitimi alan para kazanamaz hocam. Sebebi de çok net buradaki olay yani video çekmekteki olay fikirdir. Fikri bulmak zordur ve zaten elinde iyi fikirleri varsao zaman chatgpt den yardım alarak çok başarılı işler çıkabilir. hatta kusura bakma yz kadar güncel kalamazsın.
Burada bahsedilen eğitimler, bir trik yakalayıp kolay para kazandıran eğitimler. en azından ben böyle anladım.