YouTube'dan aylık 250 bin TL kazanıyor ama 100 TL ye eğitim satıyor. Tabikide satsın lafimiz yok neden daha çok kazanmasınki bende 4 gün uğraştım eğitimi çektim aylık 15 k kazandırmış ihaleyle (videolu eğitim) ama be güzel kardeşim o kadar değerli bir eğitimi neden 100 liraya verirsin ben bunda birşey ararim iste. 3 senedir duruyor iki video izledim bı daha açmadım. Ama genel olarak eğitim satmak iyi kandirmadigin sürece bilgilerin sağlamsa verdiğin milleti kandirmiyorsan bir egitim çekiyorsun ömür boyu satıyorsun çizgimiz bozmadan ben çekmeye devam edeceğim. Şimdi web tasarım eğitimi çekeceğim biliyorum çünkü neden bildigimi ogretmeyimki.