konuyu baltalamak olmasın diye ticaret konularına yazmıyorum ama buradan açıkça yazayım, dolandırılıyorsunuz. En iyisi bile abartıyor.
Bir kişiyi tanıyordum yıllarca google map ten para kazandıktan sonra baktım forumda eğitimini satıyor. dedim ki hayırdır para mı battı. yok dedi sistem patladı. google yasak getiriyor vs.
Aklın yolu bir arkadaşlar, her işlem için çoğunuzun farketmediği bir bedel ödersiniz. Ödediğiniz bu bedelin adı zamandır. Sizde bu zamanı paraya çevirirsiniz. dersiniz ki ben günde 1500 tl (atıyorum) kazanmalıyım. Eğer yaptğınız işten kazandığınız bedel 1500 tl altına düşerse eğitim satılabilir hale gelir. Bu iyi olanların yaptığı hesaptır, kötü olanları ise direk *********** ... her şekilde milyonlar kazanmanız imkansızdır.