Hocam bence herkes ekmeğinde... illa alınan e-book'tan bir şeyler öğrenilir ama milyon kazandıracak bilgiyi barındırdığını sanmıyorum.
Ki ben milyon kazanılan tek bir bilginin olduğunu da düşünmüyorum. Örneğin araç al sat yaparak belki 1 milyon TL kazanılabilir ama buradaki dinamik düşükten alabilme pazarlığını geliştirmek, yüksekten satma gibi dinamikleri iyileştirmek lazım vs. aracı alırken belki fakir görünmek için kötü giyinmek, satarken belki faydası olur "iyi bir adamdan alıyorum" imajını vermek için iyi giyinmek

(hayatımda hiç araç alıp satmadım, tahmin yürütüyorum)
her neyse...
satan boşluk varsa değerlendiriyor. Bence asıl olay eğitimi alanlarda. Biraz mantıklarını kullansa bu kişiler internette bu bilgileri rahatlıkla bulabileceğini bilirler. YT zaten derya deniz...
Allah çarşısını pazar eylesin herkesin, herkesin yolu açık, ticareti bereketli olsun inşAllah.