Hocam o tarz kullanıcılara kananlar var bu arada, siz gülüyorsunuz, ciddiye dahi almıyorsunuz, çünkü bir şeylerin farkındasınız, düşünüyorsunuz, diyorsunuz: "Arkadaş bu adam zaten bu kadar kazanıyor ise ne akla hizmet eğitim versin.." falan filan, durum hakkında inanın bana o kadar çok eğitim sektörünün alıcısı var ki tahmin dahi edemezsiniz kanımca, bu yüzden olaya düz değil de daha çok arka plan bakış açısı ile bakınca aslında olaylar az çok gün yüzüne çıkı veriyor bir nevi.

Ama elbet tabii, her hâlükârda hakkınız var hocam, o denli kazanan bir birey ancak ve ancak (Clickbait) yapıyor demektir, aslında eğitimi satarak o paralara ulaşıyor demektir daha çok, aslında bir nevi doğru, adam eğitimi çok kez satıyor, sonra bir bakmışsın milyonlar....





+++Olarak hocam, durum hakkında Udemy vs. olsun basit bir eğitim de olur hiç fark etmez, sadece kullanıcı çeksin ve de içerikler kısmen dahi olsa zengin olsun, dolgun olsun, öncesinde özet ve de açıklama dahil, ön video mükemmel olsun, inanın bana siz hiç bir şey yapmadan bir geliriniz olur, üstüne güncelleme dahi gerektirmeyen bir eğitim ise, siz den Kralı yok demektir, unutun gitsin, alın size (PASİF GELİR).... 😁