Git sanayiye bi cnc tezgah ustasının yanında çırak olarak başla, 1 yıl sonra 50 bin maaşın. Okuyup makine mühendisi olsan iş bulamazsın, bulsan 30 binden fazla maaş bulamazsın.
Hocam benim hali hazırda isim var zaten ama bunu ekstra yanında kalması için okumak istiyorum inşallah işimle birlestirmeyi düşünüyorum