Larcy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden ki
Balıkesir Üniversitesi mezunuyum. Makine mühendisliği eskiden çok iyi bir bölümdü fakat şu an maddi olarak da statü olarak da iyi bir bölüm değil maalesef. 5 yıldır sektörde çalışıyorum kendimi ortalama geliştirdim piyasa 40-50bin Türk Lirası veriyor.