Ben önermiyorum. Bilgisayar bölümlerini genel olarak önermiyorum. Gidip, imza yetkisi veya meslek sahibi olabileceğiniz bölüm okuyun.
Bilgisayar bölümlerinde diploma falan bakılmıyor.
bilgisayar bölümlerinde diploma falan bakıldığı için konuyu açan kişi gitmekte kararsız. diplomaya falan bakılmıyorsa 1000 başvurulu linkedn ilanında nasıl eleme yapacaksınız?
önce ön lisanslar elenir, ardından alakasız lisans bölümleri, kalan mühendislerin cw sine, github hesabına vs bakılır. önlisans ile ne kadar yetenekli olursa olsun başvuru yapan yüzlerce kişi arasında kaybolacak profili.
tabii kendini geliştirip iş veren onu bulursa başka.