@ismoz; insan üzülüyor...

@mzc; herhangi tek bir haber bile vermediler. Tek mesaj dün öğleden sonra gelen bu mesaj. Avukat arkadaşıma yazdım bakalım yorumu ne olacak, ama devlet almışsa almıştır gibime geliyor.