hasyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çevre temizlik vergisiyle alakalı şuraya göz atmanızda fayda var.
Evet hocam burda da yazdığı gibi oluyor.
"Home ofis gösterince şöyle saçma bir şey oluyor. Evinize gelen su faturasında da ödüyorsunuz, sonra Belediye geliyor ceza kesiyor, o zaman da ödüyorsunuz." Çevre temizlik vergisini hem su faturasında hem de belediyeye ödeyeceğiz. Kanunda böyle bir açıklık var sanırım.

Diğer taraftan ev olarak emlak vergisi ödeyen aileme ilk tarihten bugüne işletme olarak tekrar emlak vergisi istenmiş. 11 bin lira ödeme istenmiş. Bunu da yarın belediye ile görüşeceğim.