Elektriği ampulden alamaz çünkü en az 2.5 kablo olması lazım. Aydınlatma linyeleri bazen 0.75 bile olabilir (yangın riski)
Dış üniteyi balkona koyarsan diranaj borusunu hiç üniteden dış üniteye kadar taşıyamazsın çünkü eğim lazım. Balkonda yere koyacaksan ayrı tabii.. ama balkona astıracaksan 3 üniteden dış üniteye kadar o eğimi sağlayamayabilirler.
Tavsiyem iç ünitenin hemen arkasına dış cepheye dış üniteye koyman. Eğer binada yükseklik mesafesi varsa bir tane sepet vinç kiralayıp bu işi yapabilirsin. Balkonda hem gürültü olur hem de gereksiz bir görüntü kirliliği olur