onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektriği balkondaki ampulden de alıyorlar. evin içindeki bugata gerek yok.
aa alınıyor mu hocam öyle balkondan ampülden? iptal oluyor mu peki o ampul?
eğer öyle olursa süper olur direkt balkon kapısının arkasından halledebiliriz teşekkür ederim