kaanmetn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klimanın Dış üniteye bağlı borusu ne kadar kısa olursa o kadar hızlı ve verimli soğutur bu yüzden boruyu kısa tutturun
Dış ünite direkt balkonda olacak ya boru da balkona alacak gidere

SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Su giderini de düşün hocam, gidere mi verecen şişeye mi doldurcan. Gerisi uzun borular ile halledilir, duvarı delip istediğin yere kura bilirsin
Su gideri balkondaki gidere takılır hocam herhalde.
İşte evin içinden borular mı geçecek nası olacak elektriği ne kadar çekmemiz lazım bilmiyorum