httphoney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence ilk uluşma komple sen de 2. buluşma da ödetmeye başlarsın
hıc bı bulusmanızda ya yemeklerı sen aldın hıc yoktan bende bı kahve ısmarlıym yada tatlı ısmarlıym gıbı bır cumle kurmadan sadece yiyip içip sohbet edip dagıldınızmı acaba bende erkek odemesı taraftarındaym ama bence ılk bulusmada bır kadın nezaketende olsa ya bende sana tatlı ısmarlamak ıstıyorum gıbı bır cumle kurmasa ılk bulusmada cok ıtıcı ve soguk bır durum oluşur erkek acısından öyle söylemek istedim