hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pekı sızce yemegı erkek odedıkten sonra kahveyı kadınmı odemelı yıne erkekmı
bence ilk uluşma komple sen de 2. buluşma da ödetmeye başlarsın