Bi mekan belirlersin artık açsa ilk yemek yersiniz sonrasında kahve, sohbet muhabbet karşındaki kişiyi tanıma, max ilk buluşma budur fikrimce ( film izleme aktivite yapma ilk buluşma için fazla )
pekı sızce yemegı erkek odedıkten sonra kahveyı kadınmı odemelı yıne erkekmı