Maximus178 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplu bir cevap vereyim;




En iyisini yapıyorsun bu arada. Türkiye'de max 2-3 firmayla çalışılır.




O da çok ayrı bir mevzu tabii, bir anda 8 milyar insanın hadi 1 milyarı siteye girmek istedi, nolacak



Hocam hala diyorum bi anda 300GB tek dosyası koyup sunucuyu tepetaklak yapacam görecekler.




Aslında yapacak şey var hocam, burada biz bilgiliyiz bu konuda da, eminim inanan bir sürü insan vardır.




Hocam pazarlama "yalanı" desek daha doğru olur.



Tamam hocam, 300 gb bir php script yaptım diyelim, barındırmama izin verecekler mi?




Hocam vallahi ömür törpüsü. Bana sınırsız deme, 50gb alan de alacağım zaten ya
300 gb dosya teknik olarak olamaz hocam php olarak