Kaç sene önce Staj da haftada 3 gün gidiyordum haftalık 60 TL alıyordum, 2.sene bir daha staja gitmiştim 100 olmuştu. Sonra aynı yerde işe devam etmiştim bir sonra ki sene bu sefer haftalık 250 alıyordum. Sonra bıraktım garsonluk yaptım bir yerde günlük 60 TL. Sonra bir kaç sene sonra işe girdim 1800 sonra 2800 olmuştu. Sonra r10 üzerinden kazandım baya bir, saldım şimdi ki maaşım 95k.