13 yıl önce lisedeyken bir internet cafede 1 gün çalıştım 5 tl vermişti, daha da gitmedim
Sabah 8 de bütün bilgisayarları, masaları sildim, yerleri süpürdüm, müşterilerin gazoz vb. isteklerini götürdüm, tuvaleti yıkadım. Akşam 10'a kadar çalıştım. 5 tl nedir aw. 27 yaşındayım, stajları saymazsak tek çalıştığım iş bu oldu. Burnum sürttü kendim para kazanmaya çalışıyorum. 3 kuruş için vaktimi başkasına satmam.