Savunmaya ihtiyacım yok. Adil ve gerçek bir tanrı varsa din göndermeyeceğini biliyorum dolayısıyla sonuçları korkutmuyor.
Dinler insanlar adil ve hakkaniyetli olmadığı için gönderilmiş zaten.
Ne zaman ki insanlar hak-hukuk-adalet dışına çıkmış Allah din göndermiş.