işte kainatı izleyince evrime ulaşıyorsun. biz hariç tüm dünyanın artık üzerinde tartışmadığı evrime. evrim ise Kur'an'daki mükemmel yaratılış ile uyumlu değil. Hem ay ikiye yarılsa illa bir iz olmazmıydı. mucizenin izlerini kapatmak anlamsız değil mi? yokmuş gibi gizlemek.
Mucizeler neden yapıldı insanlar inansın diye değil mi?
Peki neden bitti?
Sadece bir tane mucize kamera ile kayıt edilseydi yetmez miydi?
Firavun için bile kızıldenizi yaran Allah Gazze'de ölen binlerce çocuk için neden bi mucize yapmaz?
Hocam çok başka kafa senin ki iyi o zaman ölmeden de cenneti cehennemi görelim hatta şu an niye peygamber yok ki falan falan böyle bin tane zihni sinir tarzı sorularla gemi yürümez. Hikmetinden sual olunmaz diye bir söz varya demek ki her soru muteber bir cevap bulmak durumunda değil. Allah cc her kötülük yapmak isteyenin elini kolunu bağlasa o zaman imtihan sırrı bozulurdu. Emin ol kameraya kayıt edilseydi kafirler topluca montaj derdi o yüzden inanmayana da dolu malzeme var inanan insanada