Allah senden niye intikam alsın. Seni cehennemde yakmak isteseydi şuan yanıyor olurdun. Bunu engelleyebilecek hiç bir şey yok.. Aksine herkesin bu sınavdan kurtulabilmesi için pozitif ayrımcılık yapıyor herkese.. Günaha batmışken samimi bir tövbe ile herşeyi sıfırlayabilirsin.. Yaptığın iyiliklere 1 e 10 sevap kazanıyorsun.. Belki aklından geçirdiklerin bile sevap olarak yazılıyor yapmadığın halde..
Hocam ne güzel söyledin. Adil fakat adaletiyle bile yargılamıyor sizi sonsuz rahmetimle karşılayacağım diyor. Ama inatla reddedip nankörlük edene inanmayana gerçekten yapacak birşey yok. Cennete İman sahipleri girecek bu kati hüküm değişmeyecek