Bu konuyu görünce gece yarısı üye olasım geldi nedense. Üye oldum. Üye olurken biraz zorlandım. Çoğu insan beceremez bence . Onaylama kısmında dondu tekrar baştan başladım.
2 tane post attım bir anda 60 - 70 kişi gördü .
3 takipçi kazandım

diğer paylaşımlara baktım genelde belli ki muhafazakar ve hükumete yakın kişiler paylaşım yapmış hep.

bir uygulamada en önemli şeylerden biri arayüz.
Burası sade şık ama tam tat vermiyor.
Bir süre merak nedeniyle ilerler ama sonrası çok tutmaz gibime geldi...

bunun yanında telif sorunları nasil olacak, spam yapanlarla mücadele, algoritma nasıl çalışacak basit görünen birçok önemli detay var.

Hayırlısı