tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eger asagidaki acik arttirmani kast ediyorsan herhangi bir sorun yok... Sonucda acik arttirma... Karda edersin zararda edersin.

Kolay gelsin..

https://www.r10.net/djital-urunler-a...8-11088-a.html
Yok kendi yaptığımınkini demiyorum hocam bir açık arttırma gördüm de sürekli aynı kişi yazıyor çok belli arkadaşı olduğu en sonunda yazmadı başkasına kilitlendi gibi.