onuraltanuyar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam bak hani açık arttırma başladı diye tanıdıklarına atarsın kanka da teklif yapar yapmaz ama bu bildiğin şeref yoksunluğu şu an benim bir açık arttırmam bile 100₺ de kaldı öyle yani sen düşün.
Eger asagidaki acik arttirmani kast ediyorsan herhangi bir sorun yok... Sonucda acik arttirma... Karda edersin zararda edersin.

Kolay gelsin..

https://www.r10.net/djital-urunler-a...8-11088-a.html