Çıkar amaçlı bazen çok görüyorum mesela tam teklif adama kalacak adam daha fazla ücret alabilmek için arkadaşına bir miktar daha yazdırıyor mesela 500₺ yazıyor sonra tekrar o kişi ondan öncesi 600₺ yazıyor. Bu mesela yasak olması gereken bir şey değil mi?