Tecrübe etmiştim. Çok güzel ve dayanıklı bir klavyedir.
Ya çok saol. Evet müthiş bişey bu.
Sadece biraz kirli.
Ama bundan ben 4 tane almıştım.
Evde her yerde aynı klavyeyi kullanayım diye.
Biri de eskiden çalıştığım şirkette kaldı.
Bunun fiyatını bayağı uygun tuttum.