Merhaba, Yapıkredi Bankasından kredi çektim, taksit ekstresi her ayın 5'i olacak şekilde seçmişim fark etmeden. Her ayın 5'i geldiği gibi direkt ödemem mi gerekiyor yoksa banka ödeme konusunda belli bir süre veriyor mu 1 hafta 10 gün gibi? Maaşı 14'ünde alıyorum ona denk getirmek istiyorum gecikmeye düşmemek için. Veya bu kesim tarihini düzeltme şansımız var mı?